
Esettanulmányok
Hírek, hasznos és érdekes információk


MomoCRM a MagnetBanknál lakossági ügyfélfogadás támogatására
A MagnetBank egyik fő célja volt, hogy javítsa a lakossági ügyfelekkel való interakciókat, és hatékonyabbá tegye a belső folyamatokat. A MomoCRM rendszer bevezetése ebben a

DecorFloor és a MomoCRM bevezetése rendszerintegrációk mentén
A DecorFloor egy vezető padlóburkolati és lakberendezési termékek forgalmazója Magyarországon. A vállalat célja, hogy minőségi termékekkel és szolgáltatásokkal támogassa ügyfeleit a lakásfelújítás, építkezés és lakberendezés

HL-LAB MomoCRM bevezetés és ügyfélportál
A HL-LAB, egy talajvizsgálatokra szakosodott cég, arra törekedett, hogy átláthatóbbá tegye a gazdák számára a talajvizsgálati folyamatot, az eredmények kiküldését és után követését. A MomoCRM

Leier Hungária Kft. MomoCRM bevezetése
A Leier Hungária Kft. egy vezető építőanyag-gyártó vállalat Magyarországon, amely többek között téglákat, burkolólapokat és egyéb építőanyagokat gyárt és forgalmaz. A vállalat fő célja, hogy

Gémosz Elektronikai Kft. – A MomoCRM rendszer sikeres bevezetése az elektronikai áramkörök gyártásának támogatására
A Gémosz Elektronikai Kft. egy sikeres magyar vállalat, mely az elektronikai áramkörök gyártásával foglalkozik. Az áramkörök gyártása összetett folyamat, mely magában foglalja az értékesítést, a receptúra

MagnetFaktor MomoCRM bevezetése marketingtámogató eszközként
A MagnetFaktor egy faktorálással foglalkozó vállalat, amely vállalkozásoknak nyújt likviditási és finanszírozási megoldásokat. A vállalat számára kulcsfontosságú volt, hogy hatékonyan tudják kezelni az ügyfelekkel kapcsolatos

Westend bevásárlóközpont és a MomoCRM rendszer bevezetése bérlőkkel való kapcsolattartásra
A Westend bevásárlóközpont a város egyik legforgalmasabb kereskedelmi és szórakoztató központja, amely számos üzletből, étteremből és szolgáltatóból áll. A központ vezetése úgy döntött, hogy a