CRM rendszer

MomoCRM rendszer

A MomoCRM egyszerűen személyre szabható, felépíthető automatizmusokkal rendelkező ügyfélnyilvántartó, digitális dokumentum, projekt- és feladatkezelő, hírlevélküldő rendszer. Erőssége a munkafolyamat-irányítási (WorkFlow) rendszer, amely az ügyfelektől a beszállítókon át a hatósági teendőkig biztosítja a papírmentes működést.

Hogyan tud a MomoCRM segíteni a bevételeid és az értékesítésed hatékonyságának növelésében?

Ha többet akarsz eladni...
Rendszerezd a kapcsolataidat, dokumentumaidat!

Egy helyen tartsd nyilván minden olyan ügyfél adatát, aki valaha is érdeklődött terméket vagy szolgáltatásod iránt

  • A MomoCRM-et teljesen a vállalkozásod működéséhez igazíthatod. Beállíthatod, hogy a rendszer milyen adatokat tároljon az ügyfélről, illetve milyen adatokat rögzítsen az ajánlatkérés során.
  • Rögzítsd minden ügyfélhez kapcsolódó eseményt, hogy naprakész legyél az ügyfélből, ezáltal úgy fogadhatod hívását, mintha egész nap erre készültél volna és ez rendkívüli profizmust sugároz
  • Pontosan tartsd nyilván az ügyfél kapcsolattartókat

Kezeld egy helyen, az ügyfél adatai között a kapcsolódó dokumentumokat, szerződéseket, megrendeléseket és árajánlatokat

  • Magyarországi iktatási szabályok alapján kialakított iktatási rendszer, amellyel teljesen lefedheti vállalkozásod dokumentumkezelését. Megadhatod a dokumentum fizikai tárolási helyét és feltöltheted az elektronikus változatát is a MomoCRM-be.
  • Tárolt irataid kategóriákba rendezheted, címkékkel és kulcsszavakkal láthatod el. Ezek alapján egy pillanat alatt megtalálhatod a keresett dokumentumot, amikor szükséged van rá.
  • Amennyiben az iktatott dokumentum ügyfélhez kapcsolódik, egy kattintással beillesztheted az adatlapjára. Így egy helyen látod és kezelheted a dokumentumokat a teljes ügyféltörténettel.

Kezeld egy helyen, az ügyfél adatai között a számlázási paramétereket, fizetési módot, határidőt, és az ügyfélminősítést is

Ha nem akarsz káoszt, elfelejtett feladatokat, ügyfeleket állíts be emlékeztetőket!

  • Rögzítsd a saját és munkatársaid teendőit a MomoCRM-ben és nem kell többé azt mondanod (vagy vezetőként hallanod): “- Elfelejtettem”
  • A rendszer emlékeztet mindenre, ígyí a napi teendőid sokkal kisebb figyelmet igényelnek majd, és semmi sem lesz elfelejtve
  • Ügyfelekhez vagy projektekhez kapcsolódó teendőket delegálhatsz munkatársaidnak, majd könnyedén nyomon követheted, hogy a feladatot elvégezték-e. A rendszer könnyű átláthatóságot biztosít teendők tekintetében az egész cégen belül és pontos képet ad a kollégák teljesítményéről.

Szabadíts fel magadnak, munkatársaidnak időt automatizálással!

  • A MomoCRM automatizálási funkcióval egy bevételtermelő gépezetté teheted vállalkozásod. Kevesebb időbefektetéssel érhetsz el nagyobb jövedelmet, mert a MomoCRM végzi el helyetted a munkát.
      • Pl. állítsd be, hogy a MomoCRM automatikusan lépjen kapcsolatba ügyfeleddel bizonyos idő elteltével az ajánlat kiadása után. Nem lesznek többé elfelejtett ajánlatok és növekedni fog a megrendelők aránya.
  • MomoCRM-mel kezelheted a teljes értékesítési folyamatot, bármilyen terméket vagy szolgáltatást értékesítesz. A MomoCRM segítségével növelheted árbevételed amellett, hogy időt takarítasz meg. Professzionális kommunikációt alakíthatsz ki az ajánlatkérőkkel, amely növeli az értékesítési arányod. 
  • Alakíts ki folyamatokat, személyre szabott státuszokat, amiken munkatársaid egyszerűen végigviszik ügyfeleid az érdeklődéstől a teljesítésig. Minden státuszban pontosan tudni fogod a teendőket, így hatékonyabban konvertálhatod az érdeklődőket vevőkké.
  • Beállíthatod, hogy a MomoCRM automatikusan rendeljen teendőt hozzád, vagy munkatársaidnak egy adott ügyfélhez vagy projekthez. Ha ügyfeled kitölt egy űrlapot, lead egy rendelést vagy kifizeti a számláját automatikus teendő kerülhet az adatlapjára, így biztosan nem felejtesz el kapcsolatba lépni vele. A nap kezdetén elég megnyitnod a MomoCRM-et és elvégezni a listázott teendőket.
  • Beállíthatod, hogy a rendszer automatikus üzeneteket küldjön ügyfeleidnek, amikor bizonyos feltételek teljesülnek. Előre összeállított és meghatározott tartalmú és ütemű üzeneteket küldhetsz az érdeklődőknek, így akár teljesen automatizálhatod az értékesítési folyamatot

Kommunikálj rendszeresen, különben elfelejtenek!

  • Rögzíts e-mail sablonokat a MomoCRM-ben, amelyeket egy gombnyomással kiküldhetsz ügyfeleidnek az értékesítés és a teljesítés során
  • A sablonokba változókat illeszthetsz, így azok teljesen személyre szólóan érkeznek meg a címzetthez
  • Rengeteg időt takaríthatsz meg azzal, hogy nem kell egyedi e-maileket írnod, valamint sokkal hatékonyabb és egységesebb kommunikációt folytathatsz az ügyfeleiddel
  • Leszűrhetsz bármely olyan adatra, amelyet a rendszeredben tároltál a megrendelőidről és pontos célcsoportokat alakíthatsz ki. Ezután a csoportokra szabott automatikus üzenetekkel, hírlevelekkel támogathatod értékesítésed és teheted professzionálisabbá kommunikációdat.
  • De a napi levelezést is össze lehet integrálni a MomoCRM-mel

Számlázhatsz is a CRM rendszerből, ezzel tovább növelve a hatékonyságot

  • Hatékonyan és gyorsan kezelheted számlázásod a MomoCRM beépített számlázó modulja segítségével. Automatizálhatod a számlázási folyamatot, automatikus fizetési emlékeztetőket küldhetsz, és valós idejű statisztikát kaphatsz vállalkozásod forgalmáról és raktárkészleted is menedzselheted.
  • Nem kell még egyszer rögzítened és tárolnod a vevők adatait a számlázáshoz, a MomoCRM számlázója egyszerűen kiemeli őket az ügyfél adatlapjából és automatikusan kitölti a számlát.
  • Előre beállíthatod a gyakran számlázandó tételeket, így azok egy kattintással a számlára kerülnek. Az először használt tételekkel automatikusan kiegészül a tétellista, így az magától bővül.
  • Régebbi számláid alapján egy gombnyomással készíthet újakat. A rendszer felhasználja az előzőleg kiszámlázott tételeket, kitölti a vevő adatait, frissíti a dátumokat és egy pillanat alatt elkészül az új számla.
  • A kiállított számlák automatikusan bekerülnek az ügyfelek adatlapjára, így egy helyen tudod nyomon követni a számlázást a teljes ügyféltörténettel együtt.
  • A MomoCRM automatikus statisztikát készít vállalkozásod forgalmáról és valós időben meg is mutatja neked. Így mindig naprakész lehetsz a beérkezett és várható bevételekkel valamint a fennálló tartozásokkal kapcsolatban.

Ne dolgozz feleslegesen, elemezd ki értékesítési tevékenységedet, és fókuszálj!

  • Mérd pontosan a konverziót a beérkező leadeken
  • Csoportosítsd (szegmentáld) a lehetséges vásárlókat, illetve határozd meg a meglévő ügyfelek értékét
  • Jelentéskezelő modulunk segítségével a belső folyamatokhoz és a vezetői igényekhez igazítjuk az adataid feldolgozását és megjelenítését, ezáltal rengeteg időt megspórolunk a vezetők adatelemzésre és adatgyűjtésre fordított idejéből
  • A MomoCRM felgyorsítja továbbá a vezetői döntésekhez szükséges adatok előállítását