MomoCRM közép- és nagyvállalatoknak-2

MomoCRM közép- és nagyvállalatoknak

A MomoCRM a megszokott CRM funkciókon kívül megoldások széles körét kínálja, amelyekre egy nagyvállalatnak szüksége lehet.

Hogyan tud a MomoCRM egy közép- és nagyvállalatnak segíteni a bevételei és az értékesítés hatékonyságának a növelésében?

Magas szintű jogosultság kezelés

  • Pontosan szabályozható, hogy egy kolléga milyen ügyfeleket, projekteket láthat, sőt, adott folyamaton belül milyen adatokat láthat, szerkeszthet
  • Pontosan szabályozható helyettesítés esetén ki, melyik kollégának, milyen ügyeit látja, szerkesztheti
  • LDAP jogosultság kezelés
    A Microsoft rendszereinél megszokott: egyszer kell belépni és akkor minden rendszerbe belépett

Magas szintű adatvédelem

  • Deperszonalizálás
    – A MomoCRM support munkatársai úgy tudnak bemenni a rendszerbe, hogy előtte deperszonalizálják az adatokat, így pl. nem látják a cég és személyneveket, hanem csak random karaktersorozatot
    – Vagy GDPR adatkezelés miatt pl. 5 évig nem használt ügyféladatokat deperszonalizálja (statisztikákban marad, csak a nevet nem látják)
  • On-premise, az-az az ügyfél a saját szerverén vagy felhőjében üzemeltetheti, hogy a szolgáltató ne férjen hozzá az adataihoz
  • Üzleti információk logolása
  • Stabil cég, ahol biztonságban van az adatvagyon

Széleskörű integrálhatóság

  • Az SAP, Oracle, Microsoft, Zimbra rendszereivel már több ügyfelünknél is jól működik integráció
  • De bármilyen ticketing, erp vagy email rendszerrel összeköthető

Magas szintű riportolási lehetőségek

  • Integrált riportolás, amikor a riportok a MomoCRM-el összekötött rendszerekből is nyernek ki adatokat, mint pl. ERP-ből forgalmi adatokat, és ezt a MomoCRM riportjaiba lehet integrálni

Magas szintű hatékonyságot segítő funkciók

  • Naptárnézet + külső naptár szinkron
  • Munkaidő nyomon követés – beírt feladatok hossza
  • Időpont foglalási modul
  • GPS összekötés
  • Ügyfélszolgálat számára egyszerűsített front-end felület, hogy ne kelljen belépniük a CRM rendszerbe
  • Digitális munkalapok – hangalapon tölti a mezőket, alá tudja íratni, fotózni
  • Kereskedelmi akciótervek (tömeges űrlap betöltés) – egyszerre több partnernél több kolléga szólítható meg feladattal
  • Kérdőíveket is tud a rendszer, pl. vevői elégedettség felmérés, ahol fel is tudja dolgozni az eredményeket és automatizált válaszokat is tud küldeni
    – Pl. elégedettségi felmérés, majd a százaléktól függően kerül egy kategóriába az ügyfél, megy értesítés ügyfélszolgálatnak vagy a dedikált értékesítőnek
  • WooCommerce webáruház előfizetéses rendszer modul, amely a rendelés adatait beküldi a MomoCRM rendszerbe, majd az előfizetés lejárta után automatán küld a megújításról értesítőt

Nagyvállalati igényekhez igazított fizetési konstrukció

  • Havidíjas elszámolás, license-ként van számlázva OPEX/CAPEX miatt
  • Pályázatokhoz minősített rendszer