
MomoCRM közép- és nagyvállalatoknak
A MomoCRM a megszokott CRM funkciókon kívül megoldások széles körét kínálja, amelyekre egy nagyvállalatnak szüksége lehet.

Hogyan tud a MomoCRM egy közép- és nagyvállalatnak segíteni a bevételei és az értékesítés hatékonyságának a növelésében?

Magas szintű jogosultság kezelés
- Pontosan szabályozható, hogy egy kolléga milyen ügyfeleket, projekteket láthat, sőt, adott folyamaton belül milyen adatokat láthat, szerkeszthet
- Pontosan szabályozható helyettesítés esetén ki, melyik kollégának, milyen ügyeit látja, szerkesztheti
- LDAP jogosultság kezelés
A Microsoft rendszereinél megszokott: egyszer kell belépni és akkor minden rendszerbe belépett

Magas szintű adatvédelem
- Deperszonalizálás
– A MomoCRM support munkatársai úgy tudnak bemenni a rendszerbe, hogy előtte deperszonalizálják az adatokat, így pl. nem látják a cég és személyneveket, hanem csak random karaktersorozatot
– Vagy GDPR adatkezelés miatt pl. 5 évig nem használt ügyféladatokat deperszonalizálja (statisztikákban marad, csak a nevet nem látják) - On-premise, az-az az ügyfél a saját szerverén vagy felhőjében üzemeltetheti, hogy a szolgáltató ne férjen hozzá az adataihoz
- Üzleti információk logolása
- Stabil cég, ahol biztonságban van az adatvagyon

Széleskörű integrálhatóság
- Az SAP, Oracle, Microsoft, Zimbra rendszereivel már több ügyfelünknél is jól működik integráció
- De bármilyen ticketing, erp vagy email rendszerrel összeköthető

Magas szintű riportolási lehetőségek
- Integrált riportolás, amikor a riportok a MomoCRM-el összekötött rendszerekből is nyernek ki adatokat, mint pl. ERP-ből forgalmi adatokat, és ezt a MomoCRM riportjaiba lehet integrálni

Magas szintű hatékonyságot segítő funkciók
- Naptárnézet + külső naptár szinkron
- Munkaidő nyomon követés – beírt feladatok hossza
- Időpont foglalási modul
- GPS összekötés
- Ügyfélszolgálat számára egyszerűsített front-end felület, hogy ne kelljen belépniük a CRM rendszerbe
- Digitális munkalapok – hangalapon tölti a mezőket, alá tudja íratni, fotózni
- Kereskedelmi akciótervek (tömeges űrlap betöltés) – egyszerre több partnernél több kolléga szólítható meg feladattal
- Kérdőíveket is tud a rendszer, pl. vevői elégedettség felmérés, ahol fel is tudja dolgozni az eredményeket és automatizált válaszokat is tud küldeni
– Pl. elégedettségi felmérés, majd a százaléktól függően kerül egy kategóriába az ügyfél, megy értesítés ügyfélszolgálatnak vagy a dedikált értékesítőnek - WooCommerce webáruház előfizetéses rendszer modul, amely a rendelés adatait beküldi a MomoCRM rendszerbe, majd az előfizetés lejárta után automatán küld a megújításról értesítőt

Nagyvállalati igényekhez igazított fizetési konstrukció
- Havidíjas elszámolás, license-ként van számlázva OPEX/CAPEX miatt
- Pályázatokhoz minősített rendszer