Egyszerűen használható kisvállalati CRM programot keresel?

Megtaláltad!

A MomoCRM szoftver egy olyan megoldást kínál, amellyel egy helyen kezelheted céged értékesítését, ügyfélkapcsolatait, számlázását, teendőit, dokumentumait és marketing kampányait. Működésed automatizálhatod és bevétel növekedést érhetsz el úgy, hogy közben időt takarítasz meg.

Hogyan tud a MomoCRM segíteni a bevételeid és az értékesítésed hatékonyságának növelésében?

Ha többet akarsz eladni, akkor rendszerezd a kapcsolataidat, dokumentumaidat!

  • Egy helyen tartsd nyilván minden olyan ügyfél adatát, aki valaha is érdeklődött terméket vagy szolgáltatásod iránt
    • A MomoCRM-et teljesen a vállalkozásod működéséhez igazíthatod. Beállíthatod, hogy a rendszer milyen adatokat tároljon az ügyfélről, illetve milyen adatokat rögzítsen az ajánlatkérés során.
    •  Rögzítsd minden ügyfélhez kapcsolódó eseményt, hogy naprakész legyél az ügyfélből, ezáltal úgy fogadhatod hívását, mintha egész nap erre készültél volna és ez rendkívüli profizmust sugároz.
    •  Pontosan tartsd nyilván az ügyfél kapcsolattartókat 
  • Kezeld egy helyen, az ügyfél adatai között a számlázási paramétereket, fizetési módot, határidőt, és az ügyfélminősítést is.
  • Kezeld egy helyen, az ügyfél adatai között a kapcsolódó dokumentumokat, szerződéseket, megrendeléseket és árajánlatokat.
    • Magyarországi iktatási szabályok alapján kialakított iktatási rendszer, amellyel teljesen lefedheti vállalkozásod dokumentumkezelését. Megadhatod a dokumentum fizikai tárolási helyét és feltöltheted az elektronikus változatát is a MomoCRM-be.
    • Tárolt irataid kategóriákba rendezheted, címkékkel és kulcsszavakkal láthatod el. Ezek alapján egy pillanat alatt megtalálhatod a keresett dokumentumot, amikor szükséged van rá.
    •  Amennyiben az iktatott dokumentum ügyfélhez kapcsolódik, egy kattintással beillesztheted az adatlapjára. Így egy helyen látod és kezelheted a dokumentumokat a teljes ügyféltörténettel.
CRM rendszer működésben, képernyőkép

Ha nem akarsz káoszt, elfelejtett feladatokat, ügyfeleket állíts be emlékeztetőket!

  • Rögzítsd a saját és munkatársaid teendőit a MomoCRM-ben és nem kell többé azt mondanod (vagy vezetőként hallanod): “- Elfelejtettem”
  • A rendszer emlékeztet mindenre, így a napi teendőid sokkal kisebb figyelmet igényelnek majd, és semmi sem lesz elfelejtve
  • Ügyfelekhez vagy projektekhez kapcsolódó teendőket delegálhatsz munkatársaidnak, majd könnyedén nyomon követheted, hogy a feladatot elvégezték-e. A rendszer könnyű átláthatóságot biztosít teendők tekintetében az egész cégen belül és pontos képet ad a kollégák teljesítményéről.

Szabadíts fel magadnak, munkatársaidnak időt automatizálással!

  • A MomoCRM automatizálási funkcióval egy bevételtermelő gépezetté teheted vállalkozásod. Kevesebb időbefektetéssel érhetsz el nagyobb jövedelmet, mert a MomoCRM végzi el helyetted a munkát.
    • Pl. állítsd be, hogy a MomoCRM automatikusan lépjen kapcsolatba ügyfeleddel bizonyos idő elteltével az ajánlat kiadása után. Nem lesznek többé elfelejtett ajánlatok és növekedni fog a megrendelők aránya.
  • MomoCRM-mel kezelheted a teljes értékesítési folyamatot, bármilyen terméket vagy szolgáltatást értékesítesz. A MomoCRM segítségével növelheted árbevételed amellett, hogy időt takarítasz meg. Professzionális kommunikációt alakíthatsz ki az ajánlatkérőkkel, amely növeli az értékesítési arányod.
  • Alakíts ki folyamatokat, személyre szabott státuszokat, amiken munkatársaid egyszerűen végigviszik ügyfeleid az érdeklődéstől a teljesítésig. Minden státuszban pontosan tudni fogod a teendőket, így hatékonyabban konvertálhatod az érdeklődőket vevőkké.
  • Beállíthatod, hogy a MomoCRM automatikusan rendeljen teendőt hozzád, vagy munkatársaidnak egy adott ügyfélhez vagy projekthez. Ha ügyfeled kitölt egy űrlapot, lead egy rendelést vagy kifizeti a számláját automatikus teendő kerülhet az adatlapjára, így biztosan nem felejtesz el kapcsolatba lépni vele. A nap kezdetén elég megnyitnod a MomoCRM-et és elvégezni a listázott teendőket.
  • Beállíthatod, hogy a rendszer automatikus üzeneteket küldjön ügyfeleidnek, amikor bizonyos feltételek teljesülnek. Előre összeállított és meghatározott tartalmú és ütemű üzeneteket küldhetsz az érdeklődőknek, így akár teljesen automatizálhatod az értékesítési folyamatot.

Kommunikálj rendszeresen, különben elfelejtenek!

  • Rögzíts e-mail sablonokat a MomoCRM-ben, amelyeket egy gombnyomással kiküldhetsz ügyfeleidnek az értékesítés és a teljesítés során
  • A sablonokba változókat illeszthetsz, így azok teljesen személyre szólóan érkeznek meg a címzetthez
  • Rengeteg időt takaríthatsz meg azzal, hogy nem kell egyedi e-maileket írnod, valamint sokkal hatékonyabb és egységesebb kommunikációt folytathatsz az ügyfeleiddel
  • Leszűrhetsz bármely olyan adatra, amelyet a rendszeredben tároltál a megrendelőidről és pontos célcsoportokat alakíthatsz ki. Ezután a csoportokra szabott automatikus üzenetekkel, hírlevelekkel támogathatod értékesítésed és teheted professzionálisabbá kommunikációdat.
  • De a napi levelezést is össze lehet integrálni a MomoCRM-mel

Számlázhatsz is a CRM rendszerből, ezzel tovább növelve a hatékonyságot

  • Hatékonyan és gyorsan kezelheted számlázásod a MomoCRM beépített számlázó modulja segítségével. Automatizálhatod a számlázási folyamatot, automatikus fizetési emlékeztetőket küldhetsz, és valós idejű statisztikát kaphatsz vállalkozásod forgalmáról és raktárkészleted is menedzselheted.
  • Nem kell még egyszer rögzítened és tárolnod a vevők adatait a számlázáshoz, a MomoCRM számlázója egyszerűen kiemeli őket az ügyfél adatlapjából és automatikusan kitölti a számlát.
  • Előre beállíthatod a gyakran számlázandó tételeket, így azok egy kattintással a számlára kerülnek. Az először használt tételekkel automatikusan kiegészül a tétellista, így az magától bővül.
  • Régebbi számláid alapján egy gombnyomással készíthet újakat. A rendszer felhasználja az előzőleg kiszámlázott tételeket, kitölti a vevő adatait, frissíti a dátumokat és egy pillanat alatt elkészül az új számla.
  • A kiállított számlák automatikusan bekerülnek az ügyfelek adatlapjára, így egy helyen tudod nyomon követni a számlázást a teljes ügyféltörténettel együtt.
  • A MomoCRM automatikus statisztikát készít vállalkozásod forgalmáról és valós időben meg is mutatja neked. Így mindig naprakész lehetsz a beérkezett és várható bevételekkel valamint a fennálló tartozásokkal kapcsolatban.

Ne dolgozz feleslegesen, elemezd ki értékesítési tevékenységedet, és fókuszálj!

  • Mérd pontosan a konverziót a beérkező leadeken
  • Csoportosítsd (szegmentáld) a lehetséges vásárlókat, illetve határozd meg a meglévő ügyfelek értékét
  • A MomoCRM felgyorsítja továbbá a vezetői döntésekhez szükséges adatok előállítását
  • Jelentéskezelő modulunk segítségével a belső folyamatokhoz és a vezetői igényekhez igazítjuk az adataid feldolgozását és megjelenítését, ezáltal rengeteg időt megspórolunk a vezetők adatelemzésre és adatgyűjtésre fordított idejéből

Már több, mint 300 cég használja!

Major-Maróthy Zsolt, vezérigazgató, MagNet Faktor Zrt.

Több éve használjuk a rendszert leadek feldolgozására. Azért választottuk a MomoCRM-et, mert használata és bevezetése egyszerű, ugynakkor könnyen kezelhető, egyedi fejlesztésekkel testreszabható, kiszolgálja a riport igényeinket.

Lingva Szilvia, ügyvezető, e-Home Design Kft. (zoldcica.hu)

2016-óta használom a MomoCRM-et. Kezdetben csak a lakberendezési és ingatlan felújítái projektek kezelésére, a költségek nyomonkövetésére és tervezésére, valamint számlázásra és ügyfélnyilvántartásra vezettük be a rendszert. Egyszerűségének köszönhetően gyorsan megtanultam használni, sőt az üzleti környezet változásával céljaimnak megfelelően bármikor át is tudom alakítani a rendszert, így mostanra a cég által üzemeltetett hévízi Zöld Cica Vendégház folgalási naptárát és teljes ügyfél kommunikációját is a MomoCRM-emben építettem fel.

Mindenkinek ajánlom a MomoCRM-et aki átlátható és könnyen kezelhető megoldást keres adatai nyilvántartására, főleg akkor ha fontos számára a bővülő üzleti profilnak megfelelően rugalmasan alakítható és bővíthető projektkezelés.

A MomoCRM-mel egy helyen tudjuk kezelni az értékesítésünket, a teendőinket és a számlázásunkat. Mióta használjuk mindig pontosan tudom, hogy mi zajlik a cégemben. Soha nem gondoltam, hogy az e-mail sablonok és automatizmusok ennyi időt spórolnak majd nekünk.

A mai világban el sem tudom képzelni, hogy valaki CRM rendszer nélkül vezeti az üzletét, a MomoCRM 10x-en vissza hozta az árát!

A MomoCRM számunkra teljesen megfizethető, a megspórolt idő és rendszerezett adatok nagyon sok megtakarítást jelentenek nekünk.

Nagy Barnabás, ügyvezető, Gémosz Kft.

A Gémosz Kft-nél 2017 óta használjuk a Momo CRM rendszert, amit 2020-ban a Momo CRM csapata egyedi vállalatirányítási rendszerré fejlesztett számunkra. Az ezt megelőző ERP rendszerünk alapja elavult volt, megszűnt a támogatása és a megrendelői bázis átalakulása miatt egy újfajta rendszerre volt szükségünk. Egy olyan komplex rendszerre, ami teljes mértékben kiszolgálja az egyedi igényeinket mind a minőség, megbízhatóság és precizitás terén.

A felhő alapú Momo CRM rendszerre épülve, azt továbbfejlesztve alakítottuk ki új, ipar 4.0 kompatibilis, teljesen a cégünk tevékenységére, workflow-jára és projektjeire szabott egyedi vállalatirányítási rendszerünket, amely kiterjed az értékesítési és marketing folyamatok támogatásától, a komplett beszerzési tevékenységünk kezelésén át, egészen a késztermékekhez tartozó szállítólevelek és számlák NAV megfelelésű kiállításáig. A rendszerben komplett gyártási modul is helyet kapott, amely valós idejű követést biztosít, akár mobilról is. A munkaállomások sorrendisége és a gyártási műveletek tervezhetősége által sokkal pontosabb képet kaphatunk az egyes rendelések aktuális státuszáról, így sokkal rugalmasabban tervezhetők a gyártási folyamatok. A rendszert egy egyedileg tervezett raktár modul támogat, amely a beépülő alkatrészeken felül a segédanyagok rendszerezésében is segít, emellett hatékonyabb tárolást és anyagmozgatást biztosít mind a raktárakon belül, mind a raktárak között. A rendszerrel jelentős hatékonyság növekedést sikerült elérnünk, és rengeteg időt és erőforrást spórol meg a cég számára.

A Momo CRM csapata az első ötletek felmerülése óta, a rendszer megtervezésében, kialakításában, majd bevezetésében és üzemeltetésében aktív tanácsadói és támogatói szerepet vállalt és vállal a mai napig, amiért hálásak vagyunk és ezúton is szeretnénk megköszönni a szakmai és a segítőkész hozzáállást.

Nagyon sok CRM rendszert használtam a karrierem során nagy cégeknél, és kisvállalkozásban egyaránt. Ritkán találni egy olyat, amely mindennek megfelel. A MomoCRM-ben minden funkció megvan ami fontos, mégis nagyon egyszerű használni. Minden beállítás és kategória egyértelmű, az igazi üzleti világra van szabva, és árban is tökéletes.

e-Com Informatika Zrt.

1141 Budapest, Vízakna u. 4.
Adószám: 26762751-2-42

← Vissza a weboldalra

© MomoCRM 2022