A MomoCRM szoftver egy olyan megoldást kínál, amellyel egy helyen kezelheted céged értékesítését, ügyfélkapcsolatait, számlázását, teendőit, dokumentumait és marketing kampányait. Működésed automatizálhatod és bevétel növekedést érhetsz el úgy, hogy közben időt takarítasz meg.
Több éve használjuk a rendszert leadek feldolgozására. Azért választottuk a MomoCRM-et, mert használata és bevezetése egyszerű, ugynakkor könnyen kezelhető, egyedi fejlesztésekkel testreszabható, kiszolgálja a riport igényeinket.
2016-óta használom a MomoCRM-et. Kezdetben csak a lakberendezési és ingatlan felújítái projektek kezelésére, a költségek nyomonkövetésére és tervezésére, valamint számlázásra és ügyfélnyilvántartásra vezettük be a rendszert. Egyszerűségének köszönhetően gyorsan megtanultam használni, sőt az üzleti környezet változásával céljaimnak megfelelően bármikor át is tudom alakítani a rendszert, így mostanra a cég által üzemeltetett hévízi Zöld Cica Vendégház folgalási naptárát és teljes ügyfél kommunikációját is a MomoCRM-emben építettem fel.
Mindenkinek ajánlom a MomoCRM-et aki átlátható és könnyen kezelhető megoldást keres adatai nyilvántartására, főleg akkor ha fontos számára a bővülő üzleti profilnak megfelelően rugalmasan alakítható és bővíthető projektkezelés.
A MomoCRM-mel egy helyen tudjuk kezelni az értékesítésünket, a teendőinket és a számlázásunkat. Mióta használjuk mindig pontosan tudom, hogy mi zajlik a cégemben. Soha nem gondoltam, hogy az e-mail sablonok és automatizmusok ennyi időt spórolnak majd nekünk.
A mai világban el sem tudom képzelni, hogy valaki CRM rendszer nélkül vezeti az üzletét, a MomoCRM 10x-en vissza hozta az árát!
A MomoCRM számunkra teljesen megfizethető, a megspórolt idő és rendszerezett adatok nagyon sok megtakarítást jelentenek nekünk.
A Gémosz Kft-nél 2017 óta használjuk a Momo CRM rendszert, amit 2020-ban a Momo CRM csapata egyedi vállalatirányítási rendszerré fejlesztett számunkra. Az ezt megelőző ERP rendszerünk alapja elavult volt, megszűnt a támogatása és a megrendelői bázis átalakulása miatt egy újfajta rendszerre volt szükségünk. Egy olyan komplex rendszerre, ami teljes mértékben kiszolgálja az egyedi igényeinket mind a minőség, megbízhatóság és precizitás terén.
A felhő alapú Momo CRM rendszerre épülve, azt továbbfejlesztve alakítottuk ki új, ipar 4.0 kompatibilis, teljesen a cégünk tevékenységére, workflow-jára és projektjeire szabott egyedi vállalatirányítási rendszerünket, amely kiterjed az értékesítési és marketing folyamatok támogatásától, a komplett beszerzési tevékenységünk kezelésén át, egészen a késztermékekhez tartozó szállítólevelek és számlák NAV megfelelésű kiállításáig. A rendszerben komplett gyártási modul is helyet kapott, amely valós idejű követést biztosít, akár mobilról is. A munkaállomások sorrendisége és a gyártási műveletek tervezhetősége által sokkal pontosabb képet kaphatunk az egyes rendelések aktuális státuszáról, így sokkal rugalmasabban tervezhetők a gyártási folyamatok. A rendszert egy egyedileg tervezett raktár modul támogat, amely a beépülő alkatrészeken felül a segédanyagok rendszerezésében is segít, emellett hatékonyabb tárolást és anyagmozgatást biztosít mind a raktárakon belül, mind a raktárak között. A rendszerrel jelentős hatékonyság növekedést sikerült elérnünk, és rengeteg időt és erőforrást spórol meg a cég számára.
A Momo CRM csapata az első ötletek felmerülése óta, a rendszer megtervezésében, kialakításában, majd bevezetésében és üzemeltetésében aktív tanácsadói és támogatói szerepet vállalt és vállal a mai napig, amiért hálásak vagyunk és ezúton is szeretnénk megköszönni a szakmai és a segítőkész hozzáállást.
Nagyon sok CRM rendszert használtam a karrierem során nagy cégeknél, és kisvállalkozásban egyaránt. Ritkán találni egy olyat, amely mindennek megfelel. A MomoCRM-ben minden funkció megvan ami fontos, mégis nagyon egyszerű használni. Minden beállítás és kategória egyértelmű, az igazi üzleti világra van szabva, és árban is tökéletes.
1141 Budapest, Vízakna u. 4.
Adószám: 26762751-2-42
← Vissza a weboldalra